Klacht: haak in op klacht Adriaan Lases

op 04 februari 2018 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

deze klacht is nog verre van opgelost, nog steeds is er geen goede regeling, zoals Adriaan ook al beschreef.
de omgangs- regeling is nog bizar ook om 13 uur zaterdags komt mijn zoon, we hebben het goed, maar we willen erg veel doen, maar de tijd is zo bizar kort! we gaan vaker even de stad in of met onze honden weg.de hele middag is het eigenlijk rennen. want om 7 uur moet mijn zoom weg, dan hebben we ook samen wat eten uitgezocht gekookt en gegeten, net als het eten op is moet mijn zoon alweer weg, tijd om natafelen is er niet, dit vind ik juist heel erg, zou juist leuk zijn als hij bleef en gewoon kan blijven slapen, ik weet totaal niet waarom hij niet blijven mag, het is al een jaar! ik wil nu dan ook heel erg snel een goede oplossing, en ook de weekeinden weer bij mij, ik was op , overspannen, maar was er wel voor mijn zoon, mijn zoon deed ook dingen voor mij, maar extreem niet veel. hij was meer buiten met spelen dan thuis
hij was bij mij een jongen die jongen mocht zijn. nog steeds ligt zijn bouwwerk op hem te wachten in de tuin. hij kan veel meer thuis wezen dan de schrikker stichting doet. waarom mijn zoon van zijn moeder afhouden??? wie doet dit? in wie zijn belang? is hier sprake van afbraak richting moeder? waarom? in wie zn belang? dit is zeer ernstig. en juist ook dat de stichting erg aan het liegen is. er is nog steeds geen oplossing. wat zowel goed voor mijn zoon is als voor ons. wij hebben elkaar lief als zoon-moeder, is iemand dit aan het kapot maken?
zeer ernstig, wat is de mens om een moeder-kind relatie kapot te maken? en krijgen ze dit voor elkaar? hoeveel wonden worden er nog gemaakt? waar zijn de beloftes?

als mijn zoon naar huis een heel weekeinde komt, liefst door de week naar gezin en de weekeinden gewoon thuis.
hij heeft hier ook zijn straat vriendinnetjes. en hij is hier thuis, hij kent de weg, daar leeft hij zeer achter de hekken van een deftig huis, maar heeft nog geen stukje grond voor zichzelf. thuis wacht zijn vijvertje op hem. in de andere plaats wil hij niet naar scouting, hier zou hij best willen.is hem allemaal afgepakt heel onverwacht, heeft nooit afscheid kunnen nemen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 10 april 2018 om 11:03 geantwoord