Klacht: 2de hands toestel ontvangen

op 09 januari 2019 over GSMSALE.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik bestel icm een abonnement een iPhone xs max 256 gb. Twv 1200€, wat doen deze superhelden, ze sturen je een telefoon op die iemand duidelijk op ze minst een paar dagen heeft gebruikt. Doos ongeseald, kabeltjes zitten erin gepropt net alsof iemand van 5 ze erin heeft geplaatst, stof rondom de lens van de camera etc etc.

Ik bel ze op hierover, ontkennen ze dat dit het geval is en geven aan dat ze a-select soms een doosje open maken om na te gaan of het compleet is. Maar dit is duidelijk een leugen, dit ivm hoe de lader erin zat gepropt en de stof rondom de lens, waaruit de de aanname kan doen dat dit toestel gewoon geretourneerd is. In principe niet een ramp, geef dat dan als bedrijf gwn toe, bied je excuus aan, en dan kunnen we naar een oplossing zoeken.

dit bedrijf heeft naast leugens en 2dehands toestellen toesturen ook nog eens een zeer onbeschofte callcenter agents die gewoon de hoorn erop gooien, niemand die een excuus aanbiedt, alleen maar van die kinderachtige acties dat ze je op mute zetten en over je gaan roddelen terwijl ze je nog aan de lijn hebben op mute.

Nadat de service op meerdere fronten heeft gefaald heb ik weinig vertrouwen in deze oplichters

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMSALE.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMSALE.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IphoneXSmax