Klacht: Bestelde POLO 3 weken na oorspronkelijke datum, nog niet geleverd !!! en geen enkel bericht van GROUPOLITAN.

op 22 mei 2014 over Groupolitan in de categorie Coupon Sites

Op 27 maart 2014 bestelde ik via de site GROUPOLITAN, volgens hun een omschrijving, ” Een prachtige Ralph Lauren polo, meerdere kleuren naar keuze, levering inbegrepen !” voor 49 euro. Volgens de vermelding op de bevestigingsbon zou deze VOOR 30 april geleverd worden. Wanneer dit echter niet het geval was heb ik voor het eerst op 7 mei een mail gestuurd naar GROUPOLITAN op te vragen hoever het stond met de uitlevering van de polo’s. Op 8 mei kreeg ik antwoord dat de polo’s gedurende deze week in hun logistiek centrum zouden aankomen om dan verdeeld te worden. Vanaf 15 mei zou ik van hen een ” tracking code” kunnen bekomen. Op 18 mei NOCH een ” tracking code” gekregen – noch de polo bij mij thuis geleverd. Opnieuw een mail gestuurd naar GROUPOLITAN op 20 mei en 21 mei (en ik geef toe dat deze mail enigzins wat “gepeperd” was) om te vragen wat er nu eigenlijk aan t gebeuren is, en dat ik aardig mijn geduld aan t verliezen ben … dit 3 weken NA de oorspronkelijke leverdatum. Het ergste van al is nog dat GROUPOLITAN niks van hen laat horen … “niet om te laten weten wat t probleem kan zijn” .. “niet met excuses en/of reden voor de laattijdige uitlevering” ….

Mochten jullie enigszins info kunen bekomen hoe de huidige stand van zaken is ..... de uiteindelijke levering kunnen laten voorzien ... of in t slechtste geval de terugbetaling kunnen laten uitvoeren.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupolitan

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupolitan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VincV