Klacht: Grotere bus inzetten

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 190

Geachte mevrouw/ meneer,

Ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat bus 190 in de ochtend rond een uurtje of 8 helemaal vol zit en er geen plek meer is. Misschien handig om een grotere bus in te zetten, want vanaf Alblasserdam tot station Lombardijen is er geen plek in de bus en kunnen de mensen niet mee. Jullie zijn toch niet een stelletje hersenloze? Zie uw reactie graag tegenmoet.

Robin

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 09:40 geantwoord

Beste Robin_vva,

Ik begrijp dat het vervelend is dat bus erg vol zit. Op het moment dat de bus te vol zit of er blijven reizigers bij de halte staan, dan wordt hier een melding van gemaakt door de chauffeur. Met regelmaat worden deze meldingen bekeken om daar waar nodig extra bussen in te zetten. Wij proberen onze bussen zo effeciënt mogelijk in te zetten, hierdoor is het niet altijd mogelijk om grotere of extra bussen in te zetten.

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Robin_vva