Klacht: Grote schade door Spie Nederland! (Waaronder e-fiber / spitters ondervallen!

famfel op 23 februari 2021 over Spie Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica

Vandaag hebben we eindelijk een bericht gekregen van onze Netbeheerder! Spie Nederland heeft onervaren mensen graafwerk laten verrichten in onze DORP! Ze hebben schade gebracht aan de kabels van onze netbeheerder Inplaats van de juiste kabels aan te raken voor glasvezel! Op 20 januari hebben wij zonder stroom en internet gezeten en heb ik daardoor mijn werkzaamheden thuis niet kunnen doen! Wij hebben hier een eigen bedrijf aan huis en werken met grote bestanden/programma’s! Ik loop al weken achteraan! Niemand wil dit toegeven! Nou heb ik eindelijk vandaag van mijn eigen netbeheerder een brief ontvangen en hebben zei ons goed begeleid om deze klacht verder door te zetten! Bedrijf spitters heeft ons een keer gebeld waarschijnlijk kregen zei de opdracht van Spie en hebben zei mij gemaild dat de schade van de netbeheerder is en dat we met hun overeenkomst hebben. Ongelofelijk en ook een optie in de mail dat we hotspot konden gebruiken! Wauw! Ten eerste hotspot pakt onze programma’s niet en als dat zo was wie zou die kosten verder betalen brutaal! Berichten die naar onze mobiel werden verstuurd van een asociale uitvoerder die ons aangaf om beter een advocaat in hadden te nemen. Liegen over folders en bedrijf Spitters die een zogenaamde digitale naar ons mailt en wanneer ik haar aan de lijn had wist ze van niks! Ze zijn met de verkeerde persoon bezig! Mensen uithoren en kijken hoe ver ze kunnen gaan! Je hebt de verkeerde uitgehoord want er was geen storing maar schade! Ik heb vandaag Spie Nederland een mail bewijs verstuurd waar ook vermeld staat dat Enexis aangeef dat ik mijn schade moet indienen bij Spie Nederland! Ze hebben de kans tot a.s vrijdag 26 februari! Mochten ze onze schade niet oppakken dat zijn alle kosten van onze advocaat voor Spie Nederland! Een halve dag geen stroom en internet is grote schade voor ons! Voor de voedsel en schade aan aparaten hebben ze ons niet eens horen klagen! Maar dit laten we niet zomaar voorbij gaan! Onze bedrijf en klanten zijn heel belangrijk en daar heeft Spie Nederland op 20 januari veel schade veroorzaakt! Zeker dat wij niet op de hoogte waren en onze netbeheerder ook niet. De netbeheerder las de brief vandaag wat Spitters naar ons toe stuurde die gaven gelijk aan mail ze nog 1x en anders wordt het een juridische werk waar onze netbeheer 100% achter ons staan waar we gelukkig dankbaar voor zijn! Wij zijn erg boos!

Wij zijn erg boos! Spie Nederland heeft vandaag de mail ontvangen van ons die onze netbeheerder naar ons gemaild heeft! Wat duidelijk staat dat we onze schade mogen indienen! Maar dit gaat een hele grote probleem worden zo te zien en zal dit verder juridische afgehandeld worden! Ze hebben tot a.s vrijdag de kans! En anders hebben ze advocaat kosten maar ook de RADAR op hun dak!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spie Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door famfel