Klacht: Grote fouten

op 13 september 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een aanmaning gekregen voor een bestelling die ik niet geplaatst en niet ontbangrn heb. Op de rekening staat mijn adres maar een verkeerd klantnummer. Geprobeerd te bellen, 3 maal op 1 dag. Zeer onbeschoft, onprofessioneel en ongeïnteresseerde gesprekken gehad. Wat blijkt, ineens staat het klantnummer van mijn zus ( zelfde voorletter en achternaam maar ander woonadres) gekoppeld aan mijn factuuraccount!!! Dat heeft zij en ik niet gedaan. Ook zij heeft net als ik bewijs van de gedane bestellingen en ook daar staat deze bestelling niet bij. Ik vroeg naar de manager maar meneer vond dat niet nodig hij had immers al contact met hem gehad en ik had al genoeg tijd in beslag genomen. Bij een volgend gesprek met weer een andere medewerker vroeg ik wederom naar de manager maar mij werd gezegd dat ze die niet hebben. Bij een derde gesprek werd mij gewoon gezegd te betalen anders gaat het naar een incassobureau. Ohhh en dat ik dan maar naar de politie moet gaan…???? Eerdere aanmaningen en herinneringen niet gehad, wat blijkt, staat mijn emailadres niet goed maar ben al jaren klant. De 1 zegt ja ik zie wat en wanneer u besteld heeft en leest dit ook op. De ander zegt gewoon nee hoor dat kunnen wij helemaal niet zien! Heb ze ook mijn klantnummer aangeboden maar daar hebben ze niets aan zeggen ze..??? Inmiddels mails gestuurd met bewijzen maar naar algemeen mailadres. Toen ik vroeg ter attentie van wie ik moest adresseren verzon hij volgens mij gewoon ;ohhh doe maar uhhh vos erbij zetten). Mijn zus ook I. Rietveld heeft ook gebeld. De mevrouw die zij sprak beloofde uitstel van betalen en dat zouden wij allebei op mail krijgen….. Niet dus.

Als dit helemaal is uitgezocht, ik/wij een excuus hebben gekregen en ik de rekening niet hoef te betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IRietveld