Klacht: Groot kleurverschil tester en pot (2e keer nu!)

op 17 juni 2017 over Flexa in de categorie Producten

Opnieuw voel ik me gewoon in de maling genomen door Flexa. Eerder dit jaar al met hun Early Dew muurverf waarvan de tester mooi grijsgroen was en de pot vervolgens een groenblauw kleur gaf. Heb dit ook telefonisch gemeld, probleem was niet bekend kreeg ik te horen. Uiteindelijk retour bij de Gamma niet doorgezet. Muren van het toilet waren af en ik voelde er niet veel voor om alles opnieuw te doen. Dacht in eerste instantie dat het door gebrek aan daglicht kwam dat de kleur anders oogde, dat bleek niet het geval.

Onlangs toch weer in goed vertrouwen een aantal testers gekocht, want het is een geweldige oplossing voor een simpel probleem. Met goede moed gekozen voor Sandy Beach in de woonkamer. Helaas moet ik constateren dat deze keer de kleur nog meer afwijkt. Dit is geen Sandy Beach dit is Crispy Biscuit.

*Op de bijgevoegde foto is boven de Sandy Beach 1l pot te zien en onder de Sandy Beach tester en links nog een stukje Urban Taupe tester.

Flexa moet verantwoording nemen voor hun producten en niet deze rommel overal in de winkels blijven zetten. Dat is gewoon een bijzonder vervelend signaal naar klanten toe. Haal de producten bijvoorbeeld terug?

Ik wil graag mijn muren schilderen en dan in de kleur van mijn tester. Wie weet wat ik daar voor moet doen mag het zeggen..

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 29 juni 2017 om 13:31 geantwoord