Klacht: Wachten, wachten, wachten!

Erik Koens op 19 januari 2022 over Grohe in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2021 hebben wij een nieuwe badkamer laten plaatsen. Later bleek echter dat het gedeelte om de temperatuur te regelen los zat. Op 4 november heeft de monteur die de kitranden kwam bekijken er naar gekeken. Hij wilde het niet zelf doen en zou iemand van Grohe sturen. Die kwam, na herhaaldelijk bellen, op 29 november. Hij heeft de dop vervangen. Toen wij ’s avonds in bad wilden gaan bleek echter dat het water niet heet werd. De volgende dag Grohe gebeld. Ze zouden het doorgeven. Weer hoorden we maar niets. 2 weken later weer gebeld. Nu zei een mevrouw dat ze een nieuwe kraan hadden besteld! Daar wisten wij niets van en hadden we ook niet om gevraagd. Weer 2 weken later nog maar weer eens gebeld. Nu wisten ze niets van een nieuwe kraan! Ze zouden vragen of degene die er over gaat ons terug wil bellen. Weer hoorden we niets. 2 weken later (vandaag 19 januari) maar weer eens gebeld. Weer zullen ze vragen of degene die er over gaat mij terug wil bellen. Ik werd boos en heb gezegd dat ik erg benieuwd ben of ze terug bellen en dat het mij elke keer weer geld kost om hun te bellen en ook dat ik er weinig vertrouwen in heb!

Gewenste Oplossing:

Dat er eindelijk eens iemand komt om de kraan te repareren, zodat we weer in een lekker warm bad kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grohe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Koens