Klacht: grijs mandje

E.neels op 28 maart 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik wilde met mijn vriendin in Goes naar de Dirk gaan. We mochten niet doorlopen omdat er geen grijze studenten mandjes waren. hierdoor kwamen we telaat in de volgende les. Ik vind het apart dat we niet mochten doorlopen zonder mandje. ik voel niet gelijk behandelt zoals de andere klanten. dit vind ik heel erg jammer.

als ik gewoon mag doorlopen zonder een grijs studenten mandje

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 10 april 2018 om 16:17 geantwoord

Hartelijk dank voor uw melding.

Graag verklaar ik het gebruik van de grijze mandjes in een aantal filialen:

Onze organisatie heeft diverse klachten ontvangen van o.a. consumenten over groepen
scholierenstudenten welke overlast veroorzaken in een aantal winkels.
Als organisatie hebben wij ons samen met de betrokken scholen gebogen over dit probleem. Overlast moet worden voorkomen en wij willen iedere consument de gelegenheid geven boodschappen te kunnen doen.
Wij vragen de studentenscholieren tijdens schoolpauzes gebruik te maken van de grijze mandjes. Groepen studenten gaan op deze manier gedoseerd de winkel in.
Om het winkelen van iedere consument zo prettig mogelijk te laten verlopen, maken wij zoveel mogelijk afspraken met scholenscholieren alvorens het mandjes systeem wordt ingezet.

Graag tot ziens in de winkel.

E.neels

Heeft op 10 april 2018 om 22:38 geantwoord

Ik vind het jammer dat de bepaalde jongeren groep een grijs mandje moeten. En niet gewoon een rood mandje of een winkelwagentje net als de andere klanten. Ik voel me vaak door het grijze mandje aan de kant gezet. En het is al helemaal vervelend als we ook nog moeten wachten in onze krappe pauze tijd omdat de mandjes op waren.
Toch bedankt voor uw medewerking

Alle klachten die gemeld zijn door