Klacht: Grensoverschrijdend gedrag van werknemer pont Buitenhuizen

op 29 november 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Op 29 nov route A9, normaal afslag Beverwijk-Oost. Lukte niet, kleine verkeerssituatie. Dan maar door tunnel, voor een keer met pont naar woonplaats Nauerna. Aankomst 18.55. Geen kleingeld maar wel betaalpas. Geen pinmogelijkheden. Mag niet op pont en krijg botweg te horen dat ik maar om moet rijden. Onvriendelijk en niet behulpzaam. Overal kun je pinnen. Rijd pont op, vraag om leidinggevende. Die komt. Laat mij niet uitspreken, zegt politie te bellen, zegt tegen andere bestuurder dat pont niet kan varen. Bestuurder biedt aan voor mij te betalen. Zaak opgelost. Werknemer blijft tieren (kankerhoer, klerewijf, krijg je nog wel). Ik hou auto van binnen op slot i.v.m. zijn agressieve houding. Bedank tijdens oversteek bestuurder, maakt foto van zijn kenteken. Wil wegrijden, bonkt werknemer op mijn raam, ik doe niet open, bang voor zijn agressieve houding. Werknemer gaat voor mij auto staan, wil versperren. Ik rijd voorzichtig stukje verder, werknemer gaat op zij, scheldt opnieuw en bonkt op raam en auto. Morgen ga ik kijken of er schade is. Ik rijd in een Volvo en aan mij is direct te zien dat ik geen enkele reden heb om de kantjes er van af te lopen. Openbaar vervoer moet wel toegankelijk blijven.

Werknemer moet aangesproken worden op zijn gedrag en gebrek aan inleving en het niet een alternatieve oplossing kunnen vinden. Als hij zich niet kan beheersen werkt hij op de verkeerde plek. Bij schade aan mijn auto volgt een claim. Als hij er van wil leren, is het hem vergeven.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fuutuera