Klacht: Retour geen geld terug

op 14 februari 2013 over Greatchoice in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij greatchoice een plasmabol gekocht, en die was stuk, heb hem retour gestuurd en tot op de dag van vandaag niets meer van het bedrijf gehoord. Wel al twee keer een mail gestuurd, maar geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe plasmabol of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greatchoice

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greatchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greatchoice nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greatchoice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greatchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greatchoice

Heeft op 23 februari 2013 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Na overleg met onze leverancier blijkt uw product inderdaad defect en hebben wij het aankoopbedrag teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthiavos