Klacht: gratis t-shirt bij pampers

op 18 december 2012 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vorige week waren de pampers al in de aanbieding met daarbij een gratis kerst t-shirt. Toen ik afrekende moest ik de cassiere er om vragen en deze keek al wat wazig en wist van niks. Collega werd geroepen en deze vertelde dat ze de shirts nog niet gezien hadden. Ik vroeg of er op de bon genoteerd kon worden dat ik nog een shirt tegoed had, dit is geregeld. Nu een week later staat deze aanbieding weer in de folder en waag weer een gok. De bon netjes bij me en nu weet het personeel weer van niks!!! Dus voor de 2e x zonder t-shirt naar huis…..Het is een op=op actie maar ben nu 2 x op dinsdag geweest, dus wanneer de acties ingaan. Heb de indruk dat ze helemaal geen shirts binnen hebben gehad en ze hielden zich nogal van de domme. Ook konden ze niet vertellen of het shirt nog binnenkomt.

Heel simpel! ik wil mn shirtje en ja voor de kerst natuurlijk anders heb ik er nog niets aan.De volgende x zou het ook fijn zijn als het personeel wat meer moeite zou doen. Zoeken of eventueel bellen naar kruitvat voor meer info.

Alle klachten die gemeld zijn door karinderidder