Klacht: gratis kaartje

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik had een gratis reiskaartje gekregen en had nagevraagd if deze nog geldig was. Mij werd gezegd dat dit kaartje tot eind december geldig was.15-12-2017 wilde ik het kaartje gebruiken. De chauffeur stempelde mijn kaartje en mijn reis begon. Geen probleem! maar toen ik terug wilde reizen zei de chauffeur dat ik geen geldig kaartje had! Ik zei dat ik dat nagevraagd had maar mij werd op een zeer onvriendelijke manier gezegd dat ik de bus moest verlaten.Daar stond ik dan.Het is dat ik nog voldoende krediet op mijn o.v.kaart had anders was ik niet thuis gekomen!!!

Ik eis persoonlijke excuses van de chauffeur en een financiele vergoeding voor geleden schade.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hallo Diamantair, Wat vervelend te lezen dat je bent geweigerd op de terug weg. Ik kan je klacht echter niet in behandeling nemen met deze informatie. Graag zou ik de volgende gegevens van je ontvangen: - Een foto van het kaartje die jij gebruikt hebt. - Waar heb je nagevraagd of deze nog geldig was? - Met welke lijn ben je heen gereisd en met welke had je terug willen reizen? - Hoe laat en vanaf welke halte wilde je terug reizen? Graag ontvang ik deze gegevens nog van je. Met vriendelijke groet, ^Zoë Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht diamantair1

1 maand geleden - ik heb op het vredesplein in waalwijk aan een chauffeur gevraagd of het kaartje nog geldig was. Hier kreeg ik een positief antwoord op. Ook na deze gebeurtenis heb ik nogmaals gevraagd of het kaartje geldig was en weer kreeg ik een positief antwoord! Ik ben gereisd met lijn 301 en wilde weer met 301 terug reizen. Ik wilde om 16.25 vanaf ringbaan west bij de rotonde terug reizen. ik heb het kaartje maar weet niet hoe het in uw bezit kan komen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hallo Diamantair, Je kunt een foto maken van je kaartje en uploaden via Klacht.nl. Ik lees dat je financiële vergoeding voor geleden schade wilt. Je kunt hiervoor een verzoek indienen via: http://bit.ly/2uFLeFj. Je kunt hier ook gelijk je klacht invullen en de foto van je kaartje bijvoegen. Dan wordt je klacht over de chauffeur en je vergoedingsverzoek in 1 keer behandeld. Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:20 geantwoord

Beste Diamantair,

Enige tijd geleden hebben wijgevraagd om een foto van de kaart te uploaden. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen. We sluiten daarom deze klacht af.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam