Klacht: Geen enkele reactie na bestelling en betaling

Mosquito05 op 04 april 2025 over Gras van Gert in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels een week geleden een bestelling gedaan bij dit bedrijf en hier ook voor betaald. Volgens de webstite wordt de volgende werkdag verzonden. Helaas nog niets ontvangen, maar zorgwekkender is dat zowel op mail als op telefoon in het geheel niet wordt gereageerd.
Ik heb geen idee of ik hier wordt opgelicht, of dat er iets anders aan de hand is, maar ik vind het in ieder geval niet een normale gang van zaken.

Gewenste Oplossing:

Alsnog geleverd krijgen of mijn geld terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gras van Gert

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gras van Gert nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gras van Gert in behandeling genomen

Gras van Gert

Heeft op 29 april 2025 om 20:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ronald,
Excuses dat het langer heeft geduurd dan de bedoeling was. Door het lekkere weer hadden we veel bestellingen te verzenden. Inmiddels heb je je bestelling ontvangen en ga ik er vanuit dat je succesvol ingezaaid hebt. Als het anders is dan hoor ik het graag en lossen we het op.
Zonnige groet,
Gert Gras van Gert

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gras van Gert een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mosquito05