Klacht: slecht werk en daarna afspraak niet nakomen om gemaakte kosten te vergoeden

op 19 oktober 2018 over Granito Natuursteen Design in de categorie Vloerbedekking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedrijf heeft eerst bij het plaatsen van de composieten achterwanden de gaten voor het stopcontact verkeerd gemeten. Hiervoor moesten de achterwanden opnieuw besteld worden, waardoor ik ruim 8 weken moest wachten. Bij de tweede poging, ging het weer mis. Ze hadden de achterkant deels over de stopcontact gaten heen geplaatst waardoor de stopcontacten onbruikbaar waren. Dit werd afgedaan met de opmerking dat ik een tussen ring moest plaatsen en ze vertrokken. Uiteindelijk heb ik een elektricien moeten laten komen om het probleem op te lossen. Granito zou de factuur betalen. Helaas hebben ze nu bijna twee jaar later, na meerdere toezeggingen en meerdere herinneringen de factuur nog steeds niet betaald. Ze leveren dus slecht werk af en houden zich niet aan de afspraken. Ik raad iedereen af om met ze in zee te gaan!
NOOIT MEER GRANITO NATUURSTEEN DESIGN!

Gewenste Oplossing:

Als ze mij de kosten van de elektricien vergoeden, zoals afgesproken.
Ik heb inmiddels zelf de elektricien betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze Yvonne