Klacht: half afgewerkte keuken

kelvinch81 op 05 februari 2017 over Grando Keukens Alexandrium in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Alexandrium.

Keer op keer (3x verschoven telkens met een maand), is de montagedatum uitgesteld geweest

-omdat het werkblad vergeten te bestellen was,
-nieuwe opmeting moest plaats vinden tbv het -werkblad.
-de monteur een vergissing had gemaakt in zijn planning

Na wat tegenslagen rondom de planning van onze nieuwe keuken, hadden we toch gehoopt dat de keuken na in totaal 3 opmetingen, wel in orde zouden moeten komen.

Later bij de montage op 23-12-2016 (datum bij gebrek aan beters) bleek nog wat restpunten te zijn, waarmee ze geen rekening gehouden hebben.
Ondanks 3 maal een opmeting, waren wederom problemen met het werkblad wat te lang was.
Dus wederom met een maand vertraging de afspraak gemaakt om eind januari 2017 alles in order te maken. Deze afspraak is echter niet nagekomen.
Een reactie bij vertraging is telkens ook uitgebleven.

Momenteel zitten we ruim een maand met een half afgewerkte keuken, (werkblad en spoelbak ontbreekt) daar waar we niet voor betaald hebben.

Wat ons betreft zijn wij niet professioneel geholpen door Grando Alexandrium. Evenals worden e-mails en terugbelverzoeken genegeerd.

opleveren gehele keuken en afwerken restpunten

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grando Keukens Alexandrium over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door