Klacht: Gouda is veel te warm!

op 22 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

In de zaal waar de virtuele lessen worden gegeven , lijkt het wel een sauna. Al maanden geleden is het plafond kapot gegaan waarna er een koelmachine ( of is het een airco?) Geplaatst is. Veel vaste klanten trekken de stekker eruit omdat je anders de les niet kunt verstaan.
Maar het wordt oom met de machine aan veel te heet. Sporten is zo echt niet fijn.
In zoetermeer kan ik makkelijk 2 lessen achter elkaar volgen maar in gouda ga ik bijna van mijn stokje. Gouda is dochter bij mijn huis.
Los dit alstublieft op. Dit is al zo vaak gemeld door verschillende mensen

Ik ben tevreden als de temperatuur sport- acceptabel is in de zaal.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 mei 2017 om 15:57 geantwoord

Beste Sietske,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te lezen, dat het niet uit te houden is bij de groepsleszaal in Gouda! Dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Mijn excuses, dat mijn antwoord op zich heeft laten wachten. Wij hebben dit namelijk eerst besproken met de desbetreffende persoon in onze organisatie.

De machine staat nu al 4 dagen uit, waardoor de temperatuur aangenamer zou moeten zijn.

Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik dit heel graag van je, zodat wij verder actie kunnen ondernemen.

Fijne avond toegewenst!

Jessica van Basic-Fit

Heeft op 01 juni 2017 om 18:02 geantwoord

Ok de koelmachine staat uit en de temperatuur zal nu naar beneden gaan? Sorry maar ik begrijp het denk ik niet. Bovendien staan er inmiddels weer 2 machines aan.
De zaal is gewoon te heet, vooral op warme dagen overdag.

Bericht van Basic Fit

3 maanden geleden - Beste Sietske, Bedankt voor jouw bericht. Wij gaan hier gelijk mee aan de slag. Wanneer wij een oplossing hebben, zal ik hier gelijk een terugkoppeling over geven. Fijn weekend alvast! Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Siep99

3 maanden geleden - Fijn, bedankt! Er zijn meer mensen die vaak komen en het veel te warm binden dus die zullen ook blij zijn met een structurele oplossing. Fijn weekend ook!

Reactie van de melder van de klacht Siep99

3 maanden geleden - U heeft mij geprobeerd te bellen maar geen telefoon nummer achter gelaten . U kunt mij maandag na 15.15 u bereiken. Met vriendelijke groet

Bericht van Basic Fit

3 maanden geleden - Beste Sietske, Zoals telefonisch besproken krijgen wij geen toestemming om extra koeling te plaatsen. Wij proberen met de mogelijkheden die wij hebben de temperatuur zo goed mogelijk onder controle te krijgen. Jij krijgt van mij gratis Yanga tot 1 augustus om de warmte het hoofd te bieden. Met vriendelijke groet, John van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Siep99

3 maanden geleden - De afhandeling van de klacht is netjes aangepakt. Men heeft moeite gedaan om mij terug te bellen. Ik heb een maand gratis Yanga gekregen en kreeg over de post nog een Basic Fit bidon toegestuurd. Helaas kan de klacht zelf (nog?) niet worden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Siep99