Klacht: Besteld, betaald, maar niets geleverd.

op 08 september 2018 over Gostuds.nl in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Ik heb bij Gostuds.nl studs besteld. Het gaat om een kleine bestelling, het gaat dus om een relatief klein te betalen bedrag.
Juist omdat het om een vrij eenvoudige bestelling gaat, verwachtte ik deze snel in de brievenbus te krijgen. Toen ik na een aantal dagen nog niets had ontvangen, heb ik het telefoonnummer dat op de website staat gebeld. Dit bleek een niet in gebruik zijnd telefoonnummer. Vervolgens heb ik een email gestuurd naar het emailadres dat op de website staat met de vraag wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen. Daarop kreeg ik een melding dat er geen bericht verstuurd kon worden naar dit emailadres. Toen kon ik nog een bericht sturen via een contactformulier, dat heb ik gedaan en vervolgens kreeg ik een bericht terug dat ik zo spoedig mogelijk antwoord zou krijgen. Pas later kwam ik er achter dat ook op deze manier een bericht sturen niet mogelijk was omdat ik wederom een melding kreeg dat het contactadres niet bestaat. Het feit dat er op geen enkele wijze contact mogelijk is, zegt genoeg.
Na wat speuren op internet kwam ik een beoordeling tegen van iemand die ook besteld, betaald en niets gekregen had.
Inmiddels is mij duidelijk dat ik naar de studs of mijn geld kan fluiten.
Ik beschouw dit als diefstal en diefstal zou bestraft moeten worden.
Gelukkig gaat het om een klein bedrag, maar het zit me enorm dwars dat mensen er hun hand niet voor omdraaien om een ander te belazeren.

Ik zou alleen tevreden zijn als ik mjn geld terug krijg.
Na deze ervaring heb ik er niet veel vertrouwen in dat ik de op de website beschreven studs krijg, zal wel rommel zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gostuds.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gostuds.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gostuds.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gostuds.nl

Heeft op 18 april 2019 om 08:14 geantwoord