Klacht: Geld wordt niet overgemaakt.

op 19 februari 2019 over Gorillasports.nl in de categorie Internetshops - Sport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een halterbank besteld, maar zag vlak daarna een betere.
Ik heb ook die betere besteld en ogenblikkelijke bericht gestuurd naar GorillaSports dat de eerste bestelling geannuleerd moest worden.

Toen ik een reactie ontving was de onjuist bestelde bank helaas al verzonden.
Deze kon vervolgens niet afgeleverd worden omdat ik niet thuis was.
(De dag erna heb ik de tweede en juiste halterbank ontvangen.)

Ik heb een mail ontvangen dat de onjuist bestelde bank niet afgeleverd kon worden bij mij en automatisch retour zou gaan naar Gorillasports. Binnen twee weken zou ik dan mijn geld teruggestort krijgen, dus dit leek zichzelf op te lossen.

Vervolgens zijn we nu een maand verder en heb ik geen geld terug ontvangen en geen bericht gehad.

Mijn e-mail van 82 is niet beantwoord.
Mijn e-mail van 142 is ook niet beantwoord.
Mijn bericht via Facebook Messenger staat ondertussen alreeds 24 uur op gelezen, maar wordt ook niet beantwoord.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld eindelijk teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gorillasports.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominic1978