Klacht: Gordijnenstof besteld

op 25 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We moesten 1.80 mtr gordijnenstof hebben.
De keuze was gevallen en op het kaartje stond € 13,00 p.m.
Deze moeten ten alle tijden besteld worden, daar deze absoluut niet in de winkel te verkrijgen is.

We bestellen dus 1.80 a €13,00 p.m. is totaal € 23,41
De verkoper meld ons dat de totaalprijs € 29,41 is waarbij wij aangaven dat dit niet klopt.
Jawel,verzekerde hij ons, kosten gordijnenstof €23,41 ( waarvan die € 0,01 ook al niet klopt)
Plus € 6,00 administratiekosten .
Watblief € 6,00 administratiekosten en waar staat dat vermeld.
Het moet niet gekker worden, de balpen was vroeger gratis.
Als ik niet had gereageerd had ik niks van die € 6,00 geweten.

Kan en mag dit allemaal zomaar?
Zo worden de mensen dus bedonderd waar ze bij staan.
Voor die € 6,00 kreeg ik dan wel ” pag. 1 de bestelbon,2 leeg blad , 3 details van u bestelling , 4 Barcode ,die kon makkelijk op 3 erbij en 5 de voorwaarde.
Teleurgesteld in Kwantum.

Gewenste Oplossing:

Indien ergens in de winkel een bekendmaking hangt en wel bij de gorijnenstoffen die besteld moeten worden.
Met de mededeling dat daar apart nog eens € 6,00 op de totaalprijs komt i.v.m. administratie.
Niet te min blijf ik het schandalig vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Reactie van de melder van de klacht C.A.v.Damme

5 maanden geleden - Top Robin ,dank u wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.A.v.Damme