Klacht: gordijnen te kort

op 04 september 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gordijnen laten maken door de Hema en na levering blijken ze 3 cm tekort.
Na contact zegt men komt u ze maar brengen dan kijken wij er naar en zullen ze indien nodig herstellen.
Dus eerst sjouw je die zware gordijnen van de Hema naar je huis, want een leverservice heeft Hema niet, dan hang je ze op en nogmaals, ze zijn zwaar hoor.
En nu door een fout van de Hema mogen wij die hele excercitie dubbel over doen, brengen en halen weer, en in de tussentijd, weken, zitten we zonder gordijnen want de oude gordijnen hebben we niet meer.
Eenj financiele compensatie werd weggewuifd door de Hema, zoiets doen we niet.

Gewenste Oplossing:

Een financiele compensatie van 20%

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramnik