Klacht: Gordijnen

op 24 juli 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Mijn gordijnen zijn door de kwamtum slecht op gehangen en een dag later dan afgesproken. Hier heb ik een klacht over gestuurd per e-mail en helaas is hier niet op gereageerd. Op de website staat dat klachten binnen 2 werkdagen behandeld worden.

Met mijn klacht ook nog bij Kwantum zelf langs gegaan en hier goed te woord gestaan. Ze beloofde mij dat de klacht na het weekend zeker behandeld zou worden. Nu zijn we alweer bijna 2 weken verder en ik heb nog niets vernomen.

Gordijnen opgehangen niet zoals afgesproken en dat moet opgelost worden. Hoorde bij de Kwantum dat ze wel meer problemen hadden met deze jongen. Ik wil ook niet dat hij nog bij me binnen komt. Iemand anders die het beter kan mag de gordijnen komen vervangen.

Ik ben tevreden als de gordijnen opnieuw opgehangen worden met bochten zoals afgesproken. De gordijnen hebben in de bus van de ophangdienst gelegen en een dag langer dan afgesproken. Hierdoor zien ze er niet uit.

De gordijnen moeten dus zoals ook in de winkel afgesproken netjes gehangen worden. Niet overal in de hoeken zitten loodjes, deze zijn eruit en moet netjes gemaakt worden. Sommige gordijnen trekken en daardoor hangen ze niet gelijk.

Graag op lossen zoals afgesproken en ik verwacht toch wel een compensatie ook voor mijn vrij dag. We hebben veel betaalt dus ik verwacht toch wel dat het netjes opgelost wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda_86