Klacht: Gordijnen

op 03 mei 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vitrage MEIKE gekocht.
Met wasadvies 30 graden.
Rekening gehouden met krimp van 1 a2%.
Maar na de wasbeurt kan het gordijn niet opgehangen meer worden.
Ongelijkmatig gekrompen.
De gordijnen zijn in banen van effen stukken en bedrukte stukken.
De effen stukken zijn goed gebleven maar de andere niet die zijn meer gekrompen.
Waardoor het gordijn trekt en in punten hangt.
De gordijnen zijn 2 maanden oud.
Ben terug naar de winkel geweest ,en ze konden niets doen.
Gordijnen waren niet gelijkmatig gekrompen.
Ze konden dan ook niet vertellen hoe je de gordijnen dan wel moest wassen.
Ik kan ze ook niet in stukken knippen en ze dan wassen.
Ik zou 10% korting op nieuwe gordijnen krijgen,
Ik ben hier heel teleurgesteld over.
Dan had er op de gordijnen moeten staan dat ze niet gewassen konden worden.

Met vriendelijke groet
Wilma Hendriks.
Tel 0636079983.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden dit is mijn tweede mail.
Op de eerste nog niets gehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josephina@1