Klacht: gordijnen

op 28 september 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

een hele tijd geleden zijn onze gordijnen ter klacht meegenomen voor reparatie. tot op de dag van vandaag hebben wij deze nog niet binnen. Ik ben in de winkel geweest en daar worden mij elke keer andere dingen beloofd.
Wat ons is beloofd tijdens het ophalen van de gordijnen is, is dat ze weer worden thuis gebracht en gemonteerd door jullie. Ook moet er nog steeds sinds februari nog een gordijn worden opgehangen waar toen de zijkanten om te monteren er van miste. Ik vind het ronduit belachelijk dat we nog steeds zolang moeten wachten, al na een aantal klachten. Het lijkt wel alsof er geen aandacht aan word besteed. In de winkel krijgen wij ook steeds geen voldoende informatie. We moeten maar zelf de gordijnen meenemen van de woonkamer terwijl dat niet in mijn auto past en dat niet is beloofd.

als alles compleet geregeld is en dat er iets tegenoverstaat ivm het langdurige wachten vanad februari.
wij willen onze gordijnen terug en dat ze weer worden opgehangen en dat geldt ook voor in de keuken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esmee brem