Klacht: Gordijnen

op 08 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Hoi Hema. Een aantal weken geleden heb ik bij jullie gordijnen besteld. Ik heb donderdag gebeld Naar de desbetreffende vestiging en toen kreeg ik te horen dat ze klaar waren. Afgelopen vrijdag heb ik ze opgehaald, om ze dit weekend te kunnen ophangen. Ik was er blij want vier weken geen gordijnen is erg lang! Alleen toen ik ze had opgehangen bleek dat de gordijnen niet dezelfde lengte hadden en dat gordijnen in de woonkamer 2 cm korter waren dan in de eetkamer.. Terwijl ik toch echt dezelfde lengte had opgegeven.. Daarnaast bleek dat er een rode vlek in de gordijnen in de slaapkamer te zitten. Heel teleurgesteld maar nog vol vertrouwen in een goede afloop belde ik de desbetreffende vestiging zondag op en uitgelegd wat het probleem. Ik zou teruggebeld worden vandaag. Dat is zojuist gebeurd…… Oplossing volgens mevrouw aan de tel: ik moet maar weer met die gordijnen ( die vrij zwaar zijn) terug naar de vestiging en gaan ze het probleem beoordelen (dat was het enige wat ze herhaalde) Ik heb de mevrouw proberen uit te leggen dat het niet echt een oplossing is want: 1. Het gaat hier om witte gordijnen , niet echt lekker om daar mee te gaan slepen en door verschillende mensen weer te moeten worden behandeld ( wat als er vlekken op komen) en 2. Ik bestel nieuwe gordijnen omdat ik nieuwe gordijnen wil niet omdat ik gordijnen wil die vermaakt en gestoomd moeten worden en 3. Ik heb al lang gewacht op de gordijnen, dan zit ik weer zonder gordijnen en 4.Met ongeveer 75 % van de bestelling is wat mis… Het gaat hier niet om 1 gordijn. Ik ben een groot fan van de Hema, maar ik vind dit echt een teleurstellende klantenservice. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen! Groet Nienke

Nieuwe gordijnen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienkehh