Klacht: gordijnen

op 08 mei 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

wij hebben bij de Kwantum in Gouda onze gordijnen voor het gehele huis laten maken, opmeten en monteren.

nou is onze 1klacht als volgt:
in de woonkamer hebben wij vouwgordijnen. deze zijn van achter gevestigd met een lijntje van boven naar beneden. nou is het al meerdere malen gebeurd dat het koortje los schiet op meerdere plaatsen bij het ophalen van het gordijn.
Ik vind dit geen stijl en als ik contact opneem met de kwantum moeten wij zelf alles demonteren en terug komen naar de winkel. Dit gaat helaas niet makkelijk. Mijn partner en ik werken allebei 7 dagen in de week en soms 6. Dan hebben wij niet te tijd om het te demonteren en even langs de winkel gaan. Persoonlijk vind ik het wel zo schappelijk dat ze kwamtun zelf langskomt omdat het niet om 10euro gaat wat al vanaf het begin slecht werkt.

klacht 2
in de keuken moet nog steeds vanaf Maart een horizontale jaloezie worden opgehangen
tijdens het monteren toen was er iets niet aanwezig. Bevestigingsklemmen om precies te zijn, want hij word tussen 2 kozijnen gemonteerd.
Hier heb ik ook al 6 keer voor gebelt en elke keer word ik door gestuurd en ik maak elke hetzelfde rondje met bellen
hiermee ben ik klaar. Zoals ik al eerder vermeldde is dit geen stijl. Je betaald niet niks voor het totaal plaatje en de hulp die ik nu krijg is het het geld niet waard.
Ik wil een oplossing voor deze beide problemen en snel ook want dit heeft als veels te lang geduurd

ik wil graag waar voor mijn geld. en ik denk als ieder ander.

mvg.

esmee brem
bleulandweg 100 Gouda

als de gordijnen in de woonkamer waar maken voor het geld. dus goed werken

en als de horizontale jaloezieen worden opgehangen in de keuken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esmeebrem