Klacht: Gordijnen

op 19 oktober 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Binnen een week na aankoop van de gordijnen waren deze in de reclame. 25% korting.
Een mail gestuurd naar Leen Bakker wat de mogelijkheden waren en of zij ons het verschil terug wilden betalen.
Mail terug ontvangen, Normaal gesproken doen ze dat wel, maar bij deze aktie niet!
Dit ivm breedtekortingen op artikelen tijdens de Top 10 Daagse.

Gewenste Oplossing:

Het verschil contant retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lau12