Klacht: Good old Arriva

op 03 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het begint bijna grappig te worden. Ben ik hier weer een klacht aan het typen, omdat Arriva weer niks voor elkaar heeft.

15:32 zou er een bus van Winschoten naar Nieuweschans gaan, om 14:52 gaat de trein uit Groningen richting Winschoten en van daar moeten we overstappen op de bus. Geen bus, 10 mensen hebben heerlijk in die bouwput gestaan wachtend op een bus die niet kwam.

Geweldig, echt zaterdag al een uur van mij verspilt en nu weer 35 minuten. Bedankt Arriva, ik vind het zo geweldig om elke keer te wachten op een bus die niet komt. Ook namens de andere mensen die daar voor niks gestaan hebben, bedankt.

Wanneer Arriva de zaakjes voor elkaar heeft. Waarschijnlijk nooit.
Hoe vaak mogen jullie mensen laten staan, jullie bestaan om mensen te vervoeren van het ene punt naar het andere punt en falen daar keer op keer op. Lijkt wel alsof jullie een monopolie zijn, niemand die jullie op de vingers kijkt, geen organisatie audit die kijkt hoe arriva functioneert en elke keer maar zeggen dat jullie het gaan evalueren en dat al maanden lang.... Lachwekkend.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 03 oktober 2016 om 17:37 geantwoord

Beste,

Spijtig om te lezen dat je opnieuw een klacht hebt over de treinvervangende bus. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt.

Ik heb je klacht doorgegeven aan de vestiging in de regio. Daar zal uitgezocht worden waarom de bus niet heeft gereden. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een bus niet op komt dagen. Via het contactformulier op onze website zou je een restitutieverzoek in kunnen dienen http://bit.ly/2aObT8o. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak. Ik hoop dat je snel verbetering gaat merken.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Slyn