Klacht: Golfcursus , veel bijkomende kosten

op 03 augustus 2017 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb een tweedaagse golfcursus gedaan bij de Hoge Dijk via social deal, Deze kostte 39 euro. De cursus was redelijk en heb het GVB ook gehaald. Maar de kosten die nu op mij verhaald worden kloppen niet.
United golf stuurt mij nu een factuur met lidmaatschap ngf, logies, maar ook nog eens een rekening voor theorie examen en cursus.
De cursus heb ik helemaal niet gehad, wel een oefenexamen van 10 minuten zoals in de voucher staat vermeld maar dat je geen cursus kan noemen meer een samenvatting van de golfregels zoals ook inbegrepen bij de deal en vermeld in de voucher. Dit is misleidend en geldklopperij.

Het lidmaatschap gewoon betalen maar de theorie cursusgeld a 35 euro niet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 14 augustus 2017 om 15:25 geantwoord

Beste Sjon,

Zojuist hebben we elkaar nog even telefonisch gesproken. Fijn te vernemen dat er een oplossing plaats zal vinden tussen het bedrijf en jouzelf samen.

Weet ons te vinden wanneer er in de toekomst zaken zijn waar we je bij kunnen helpen :)

Een hele fijne dag vandaag en graag tot snel weer bij Social Deal.

Groet,
Robin
Klachtenafhandeling - Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Satubatu