Klacht: Gold Member Card

op 13 juni 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Als Gold Member Card houder heb je een streepje voor zou je denken.
Ik reserveer 6/jaar een auto via Hertz en ben daarom Gold Member.
Onbegrijpelijk dat je als niet lid veel minder betaald dan als gerespecteerde Gold Member. Uitleg:Omdat ik geen verzekering er bij afsluit ben ik meer kwijt dan dat ik wel een verzekering afsluit.
Quote: k heb in uw Gold profiel gezien dat u de standaard schade- en diefstal verzekering op afwijzen heeft staan. Dit zorgt ervoor dat de huurtarieven hoger kunnen uitvallen, omdat in onze standaard tarieven deze ten alle tijden geaccepteerd zijn.
Indien u de verzekerings instellingen in uw profiel wijzigt zou u op dezelfde tarieven moeten uitkomen als wanneer u reserveerd als niet lid.
Ik begrijp hier helemaal niets van. Je boekt ruim van te voren want dan is het goedkoper en uiteindelijk ben je veel duurder uit?
Het is ook niet uit te leggen.

Als er een open en transparant prijsbeleid wordt gevoerd en waarbij je als Gold Member voordelen hebt ten opzichte van een enkele boeking.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 19 juni 2017 om 13:40 geantwoord