Klacht: Onbeschoft, en in de maling genomen. Geld weg :(

op 14 september 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Beste klacht.nl,
Ik kwam mijn huurauto vandaag ophalen op faro airport bij gold car. Ik vertelde de dame aan de balie dat mijn verzekeri g geboekt is en alles dekt bij schade.
De dame die erg onbeleefd was trouwens, vertelde mij dat dit niet het geval is , en dat alleen de geboekte en betaalde verzekering geldt bij aanrijding. Al het andere valt zonder extra verzekering voor mijn rekening. De extra verzekering was 150 euro. Ik vertelde dat ik eetst de betreffende verzekering wilde spreken, die ik ook via ryanair geboekt had. (Axahirecarclaims).
Ze vertelde dat ik zeker 100%voor alle schade ben verzekerd en dat ik een borg aan de balie van 1200euro kan betalen. Ze zei ook dat gold car probeert er een slaatje uit te slaan, omdat zij commissie krijgen. De dame aan de telefoon wilde dit vertellen aan de goldcar dame, maar deze weigerde om het telefoontje aan te nemen.
Ik drong aan dat ik geen extra verzekering wilde betalen. Toen zei ze; en wie geeft jou de schadeformulieren bij schade? Ik had er meteen geen vertrouwen meer in, terwijl ik verzekering en de auto voor 7 dagen had betaald in Nederland. Ik wilde toch die 1200euro borg betalen. Toen kwam het.. 3 keer de onjuiste visa pincode. Blocked zei ze. Ik geloofde het niet en belde visa ics cards. En ja hoor.. Niks blocked! Dus iets in hun machine deed het niet. Of werd gemanipuleerd! Ik ben toen naar een andere autoverhuur bedrijf gelopen, u raadt het al.. Ik kon gewoon met mijn visa betalen. Niks blocked!
Een lang verhaal kort; nu heb ik extra kosten , omdat ik een andere auto gehuurd hebt en mijn geld is weg, welke betaald wasbij gold cars! 7 keer 15euro en de verzekering!

Ik ben echt boos .. Leuk begin van de vakantie zo..
Misschien kunnen jullie iets voor mij betekenen?

Hoogachtend,

Pieter de Rover

Als mijn betaalde geld van goldcars terug gestort is op mijn rekening.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door derover21