Klacht: Prijs op website veel hoger dan op Marktplaats

op 26 september 2012 over GoGo Tickets in de categorie Kaartenverkoop

Gogo Tickets biedt concertkaarten aan op marktplaats voor een prijs die al veel hoger is dan de oorspronkelijke prijs van deze tickets. Toen ik reageerde op de advertentie en aangaf tickets te willen bestellen, kreeg ik een email terug waarin ik werd doorverwezen naar hun website. De prijs, doe overigens erg klein werd weergegeven, was op de website aanzienlijk hoger dan Gogo Tickets op Marktplaats aangeeft. Gogo Tickets plaatste nadat ze mijn email hadden ontvangen nog nieuwe advertenties op Marktplaats, met daarin de lagere prijs. Het lijkt hier dus niet om een foutje te gaan. Naar mijn weten is een bedrijf verplicht een product te verkopen tegen de aangegeven prijs, mits deze prijs realistisch is. Gogo Tickets weigert echter dit te doen.

De concertkaarten bestellen tegen de op Marktplaats aangegeven prijs.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GoGo Tickets in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GoGo Tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GoGo Tickets

Heeft op 10 oktober 2012 om 11:03 geantwoord

Klager gegevens kloppen niet. Naam is fictief, telefoonnummer bestaat niet en adres en postcode kloppen ook niet. Duidelijk geval van smaad/laster. Helaas wil de organisatie van de site dit niet controleren en deze klacht weghalen.
Prijzen op Marktplaats worden uiteraard wel actueel gehouden.

Alle klachten die gemeld zijn door Shaddix1