Klacht: Goedkoop is duurkoop bij Simpel!

op 01 augustus 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen van Simpel!

Alles buiten bundel is peperduur en SMS-jes om je te waarschuwen, komen te vaak niet aan, waardoor je veel geld kwijt kunt zijn.
Heb meerdere keren tientallen euro’s teveel betaald omdat ik te laat doorkreeg dat de bundel op was.

Als je bij Simpel verhaal haalt, geven ze niet thuis. Klantenservice is dus zeer minimaal.

Ik zou tevreden zijn als:

- Simpel wel op tijd waarschuwt en de mogelijkheid biedt je datagebruik beter te managen

- Simpel de hoge extra kosten na niet informeren vergoedt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 augustus 2016 om 14:17 geantwoord

Beste meneer Valkenburg,

Uiteraard begrijp ik dat het vervelend is dat er buitenbundelkosten in rekening worden gebracht. Maar ik zie dat wij u meermaals per SMS hebben gewaarschuwd over uw verbruik. Daarna bent u gebruik blijven maken van uw databundel, waardoor de kosten zijn opgelopen tot het betreffende bedrag.

Ook hebben klanten bij Simpel altijd de mogelijkheid om hun eigen kosten onder controle te houden middels het Plafond. Het instellen van het Plafond is echter de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Er is tot vandaag nooit een Plafond ingesteld geweest, waardoor de kosten dus ook hebben kunnen oplopen.

Het kosten voor uw dataverbruik zijn dus terecht in rekening gebracht.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Casper

Simpel