Klacht: goederen worden niet geleverd / men antwoordt niet op mails die ik stuur

op 26 april 2017 over On-Fleek in de categorie Kledingwinkels

op 11 maart 2017 bestelde ik een trainingspak voor mijn zoon
bestelling 3188.

Gezien ik het vreemd vond dat deze bestelling, na enkele weken, nog steeds niet geleverd werd, nam ik contact op met On Fleek.

Ik mailde hen op 22 maart – op 31 maart alsook op 15 april, en contacteerde hen ook via de facebookpagina van mijn zoon (op 15 april).

Helaas moet ik constateren dat men op geen enkele van mijn contactpogingen reagereert. Ik voel mij hierdoor als klant erg onrespectvol benaderd.

Ondertussen heeft mijn zoon nog steeds zijn trainingspak niet. Het was een kado voor mijn zoon, dat ik hem had beloofd, als hij met goeie schoolresultaten naar huis zou komen. Dat deed hij, maar helaas kon ik hem niet belonen met het kado dat ik hem beloofd had.
Ik betreur dit heel erg, vooral omdat het vooruitzicht van zijn Versacepak hem motiveerde om ten volle voor de examens te gaan.

Tot op de dag van vandaag ontving ik geen bestelling, en werd het bedrag ook niet terug gestort op mijn rekening. Op geen één van mijn contactpogingen werd gereageerd.

Ik vraag On Fleek uitdrukkelijk om de bestelling alsnog te leveren,
of het bedrag dat ik betaalde 76,90,- euro terug te storten op mijn rekening.

BE27 9730 5566 2573
BIC-CODE ARSPBE22
(op naam van Karen Baart - Noordmolenstraat 19 - 8800 Roeselare-Beveren - België)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar On-Fleek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Karen Baart - Miro van Mileghem