Klacht: goederen worden NIET geleverd

op 23 mei 2021 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

op 02/05/2021 ‘ stoelen besteld, online twv 196 euro. Na herhaaldelijk contact met de winkel en de klantendienst (telefonisch) nog steeds geen stoelen en voortdurend tegenstrijdige berichte. De ene keer werden de stoelen geleverd , maar men vindt ze niet terug en de andere keer moeten ze nog steeds geleverd worden. En telkens is het antwoord dat ze in de loop van de week zullen arriveren…..De verantwoordelijke van de klantendienst krijg je niet te pakken; je mag enkel mailen en krijgt ook geen naam van wie nu de verantwoordelijke is.

Ik sprak af dat ik uiterlijk deze week mijn stoelen wil ontvangen en stuurde opnieuw een mail en telefoon, waar alweer geen antwoord op kwam. Dus levering deze week zal dan niet lukken zeker??? Ik wil dus die stoelen volgende week geleverd hebben en een mail hiervan ontvangen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ievee