Klacht: Goedekope boeket geleverd

op 27 juni 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boeket Marielle Groot besteld incl. vaas.
Topbloemen hebben meeste trieste boeket geleverd. Komt helemaal niet overeen met wat ze op website hebben staan.ze hebben 10 goedekopste takjes bloemen geleverd en dat voor mijn moeders 65 ste verjaardag. Triest. Ik heb uiteraard klacht ingediend en dat hebben ze netjes geantwoordt. 2de bos is vandaag gelever en wederom triest boeket. TOTAAL NIET WAT OP website te koop staat!

Gewenste Oplossing:

Als de boeket geleverd wordt die op het plaatje overeen komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij betreuren het ten zeerste dat het boeket niet naar wens was.

Wij hebben klant onderstaande oplossingen geboden.
De gehele bestelling opnieuw te leveren.
klant was hiermee akkoord de bestelling is opnieuw geleverd.
Wij hebben van de klant een foto ontvangen met het nieuwe boeket, om ons te laten weten dat de service uitstekend was.
Wij hebben hiermee de klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Majam