Mijn Klacht:
Ik bel elke week om glutenvrij brood te bestellen bij de ah. Ik heb net gebeld en kreeg een meisje aan de telefoon. Ik vroeg haar hebben jullie nog glutenvrij brood van ah liggen? Zij zegt ik ga even kijken. Ze zegt ja Meerzaden en donker etc etc. Dus ik vraag aan haar is dat die van ah merk zelf?. Nee zegt ze deze is van Genisus…Waarop ik zeg maar ik vroeg of je brood hebt van ah merk zelf. Zegt ze nee die hebben we niet, we hebben maar 1 soort glutenvrij brood. Waarop ik zeg dat klopt niet want ik bestel elke week glutenvrij brood van ah zelf, die heet vrij van gluten. Nee hoor dat hebben we niet. Ik zeg weer jawel want die bestel ik elke week. Maar welke wilt u hebben dan? Wed mij gevraagd.Waarop ik vraag mag ik iemand anders spreken graag. Waarop zij vraagt hoezo? Nou omdat ik het gevoel heb dat je niet goed naar rme luistert en je zegt me dat het brood niet bestaat terwijl ik het toch echt elke week bestel. Dus ik krijg en andere collega aan de lijn. Ik zeg tegen haar ik wou iemand anders spreken omdat dit meisje van net niet luistert en in discussie met mij gaat en zegt dat jullie geen glutenvrij brood hebben van de ah zelf. Waarop die collega zegt oh ja ze werkt hier maar net. Dus met andere woorden dit kan gebeuren. Voor de rest ben ik door de andere collega goed geholpen maar ik vond het niet oké dat ik in de wacht word gezet en hun hele gesprek kan horen over wat ik zei en wat zij zei. Ik heb nu al 3 keer geen bestelling gekregen toen i khet kwam ophalen, op zich voor mij was het fijn want ik kreeg ze gratis, maar nu na de 3e keer dat er een meisje opneemt die mij geen telefoon nummer vroeg en geen naam en dus geen bestelling vind ik het slecht voor de naam van ah zelf, maar ook raar dat ah daar niets aan doet.. En er werd tot 3 keer aan toe tegen mij gezegd dat ze het in hun groep app zullen zetten. Maar nu laten ze weer een meisje opnemen die er niet eens verstand van heeft. Waardoor ik weer de dupe ben. Ik ben er niet van gediend dat een meisje tegen mij een houding geeft omdat ik goed geholpen wil worden. Ik vind ah een hele fijne winkel met fijne klantenservice maar ah kan niet meer kinderen de telefoon laten opnemen die er niet eens verstand van hebben en attitude aan een klant geven. Nu ben ik er klaar mee. Ik ben altijd heel vriendelijk en heb zelf ook in winkels gewerkt dus ik weet wat het woord service inhoud. Ik zou het zelf graag ook terug willen krijgen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als er geen meisje meer opneemt die geen verstand heeft van wat ze moet vragen en hoe ze moet bestellen. En zo wel dat er iemand met ze mee luistert of goed worden ingewerkt. Ik wil bestellingen plaatsen en niet zelf hoeven vragen, moet je mn telefoonnummer niet opschrijven en mn naam? En dan de volgende dag komen en te horen krijgen dat er helemaal geen bestelling is geplaatst. Ik vind het niet oké dat ik dan boos moet worden op collega's die er helemaal niks mee te maken hebben maar ja het meisje die dat heedt gedaan is al naar huis waardoor het hun probleem word. Vind ik niet oké. Ik heb ook geen aanspreek punt over dit soort dingen. Doe er iets aan a.u.b.

