Klacht: Global collect

op 04 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

12-04-2017 kreeg ik een email van ‘dacht ik ‘ basic fit dat er nog een openbestaand bedrag was van 59,99 en dat ik dat binnen 3 dagen moest betalen
Maar ik dacht dat het geld naar basic fit ging kwam ik 03-05-2017 bij basic fit moest ik in een keer 50,00 euro betalen omdat er nog wat openstond ik zei tegen die man dat ik paar weken geleden ook al 60 euro had betaal en wat blijkt ik ben op me bank gan kijken is het geld naar global collect gegaan ik heb een foto van de rekening en later zag ik dat de rekening niet hetzelfde was als die van basic fit

Dat als het geld weer terug op me bank komt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 05 mei 2017 om 08:19 geantwoord

Beste Melissa,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de betaling niet duidelijk is!

Ik ben de administratie ingedoken en zie dat jij vorig jaar rond juni een dubbel lidmaatschap hebt afgesloten. Hierdoor klopt het dat alle betalingen door elkaar gaan en is het niet duidelijk wat nou wel en niet betaald is.

Ik heb het niet-gebruikte lidmaatschap per direct beëindigd. Totaal had jij hier een bedrag betaald van € 177,89. Hier heb ik € 55,94 van overgezet naar jouw actieve lidmaatschap, wat nog open stond. De overige € 121,95 wordt binnen 15 werkdagen bijgeschreven op het bij ons bekende rekeningnummer.

Vanaf nu heb je één lidmaatschap waarvan wij € 27,97 per maand van incasseren.

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa Bos