Klacht: glazen zonnebril niet gelijk

op 05 mei 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in 2014 een zonnebril op sterkte gekocht bij Specsavers en iedere keer als ik de bril op had zag ik eigenlijk niet zo goed maar ik kon niet verklaren hoe. Nu heb ik bij een andere opticien een nieuwe zonnebril op sterkte gekocht en die heeft mijn oude zonnebril een afwijking te hebben. Als ik een glas afdek zie ik goed en als ik het andere glas afdek zie ik slecht. Maar mijn klacht werd bij Specsavers in Maastricht in de Stationsstraat niet behoorlijk behandeld en een beetje afgedaan dat het niet mogelijk is. Zo ga je niet met klachten om. Verkopen kan iedereen!

Gewenste Oplossing:

Als alle twee de glazen hetzelfde zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 mei 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer Laenen,

Wij hebben uw opmerking gelezen, waarvoor onze dank.

Helaas kan uw sterkte binnen 3 jaar veranderen, het is dus niet meer te zeggen wat destijds niet goed is geweest.

Wij adviseren u contact op te nemen met de winkel Maastricht om te kijken of zij hier nog iets mee kunnen.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Roos Jansen

Heeft op 10 mei 2017 om 11:25 geantwoord

Er is een groot verschil tussen de glazen zoals u kunt zien aan de bijlage.

Alle klachten die gemeld zijn door peter laenen