Klacht: Glazen voor met krassen

op 19 september 2018 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb sinds februari 2018 mijn bril van eye love ik draag al heel veel jaren een bril en deze kocht ik altijd bij gerenormeerde opticiens.
Ik zag de reklame altijd van eye love met leuke monturen en multifocaal ook super geprijsd.
Wat heb ik me vergist mijn glazen zitten vol ontelbare krassen welke ik altijd voorzichtig schoonmaak met een daarvoor bestemd brillendoekje, de poot is er al 2x afgevallen schroefje eruit dus ik dacht ik ga mijn beklacht via de mail doorgeven.
Wat een vreselijke afknapper zeg het spijt hun dat er krasjes opzitten en ondanks de coating kunnen er altijd krassen ontstaat ik krijg uit coulance een voucher voor maar liefst 20 euro korting klacht afgedaan , hier ben ik het totaal niet mee eens ik heb dit in alle bril jaren nog nooit gemaakt en na een 5 maanden vind ik dit rond uit schandalig !!!! Er is niet door de bril te kijken zit constant tegen de krassen aan te kijken dus ben genoodzaakt om een andere bril met nieuwe glazen aan te schaffen na 5 maanden !!!!!

De glazen vervangen voor wel goed behandelde gecoated glas !!!!!!
Of mijn geld terug !!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 19 september 2018 om 10:22 geantwoord

Geachte mevrouw Niekerk,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat er krasjes zijn ontstaan in uw bril.
Zoals ook per mail aangegeven, hebben onze glazen een kras werende coating, maar wil dit niet zeggen dat de glazen door gebruik niet kunnen krassen.
De krassen in uw bril vallen helaas niet onder garantie, maar om u tegemoet te komen hebben wij u deze voucher aangeboden. Hier mag u uiteraard gebruik van maken indien u wenst.

Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn.
Eyelove Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlaniekerk