Klacht: glazen van bril niet goed

op 18 september 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 17-08-16 een bril besteld 2 x terug gestuurd is nog niet goed zou oogmeting krijgen maar niets gehoord mijn eigen bril is nu stuk heb ergens anders een bril gekocht wil graag mijn geld terug met vriendelijke groet Christine bos van rosmalen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug hebt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 21 september 2016 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben voor mevrouw een afspraak ingepland met de opticien. Door wat miscommunicatie is er geen afspraak voor haar gemaakt door de winkel, maar we gaan zeker zoeken naar een passende oplossing . Mevrouw is gebeld en op de hoogte van dit verhaal .

Alle klachten die gemeld zijn door cristien