Klacht: glazen niet goed in bril

op 26 september 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in nieuwe bril zaten glazen los, terug gegaan met klacht en zijn er andere glazen in gekomen ??.
Weer zit er een glas los word nu beweerd dat dat zo hoort
ik draag al 50 jaar een bril en weet dat glazen goed geslepen in een montuur gezet moeten worden

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als de glazen goed in de bril zitten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 04 oktober 2016 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht neergelegd bij de winkel en zij geven aan de bril uitvoerig te hebben gecontroleerd en de glazen goed vast zitten. Mocht u nog problemen ervaren dat bent u uiteraard van harte welkom in de winkel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door van Amstel