Klacht: Glasvezel problemen

op 16 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds een week heb ik glasvezel en het heeft maar 1 dag goed gewerkt.

Het grootste probleem is, dat het het tv signaal hapert. Vooral s’avonds valt het beeld weg of bevriest.

Ik heb Vodafone tig maal geschreven, maar geen reactie.

Gisteren heb ik heb ik Reggefiber gemaild en die reageerden direct.

Dit was hun reactie en ben ik ook inmiddels gebeld door Hako.

Geachte heer Lukassen,
Ik kan uw mededelen contact te hebben gehad met Hako electronics om deze glasvezelkabel te testen op uw adres om er zeker van te zijn waar het probleem zit. Als deze van ons correct is weet u per definitie dat u bij Vodafone moet aankloppen om dit voor u op te gaan lossen. De uitvoerder zal nog contact hierover met u gaan opnemen.
Mocht u verder nog vragen hebben kunt u mij bereiken onder het volgende telefoonnummer: 024-7999003.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Millingen
Medewerker Customer Service

U hebt op 12-12-2012 om 22:33:24 de volgende vraag aan ons gesteld:

Vraag: Sinds een week glasvezel en alleen problemen. Vodafone weet waarschijnlijk niet hoe zij het op moeten lossen Mijn tv signaal hapert en bevriest of ik heb geen beeld. Vooral s’avonds is het o% beeld. Misschien kunnen jullie mij uitleggen wat er mis is. Kan ik ze even vertellen wat ze moeten doen. Verder werkt alles en kan ik via mijn iPad wel gewoon tv kijken en via mijn Apple tv het signaal doorschakelen.

Het is nu donderdagavond 22:20 uur. Het beeld en geluid hapert of bevriest weer.
Verbinding met het Internet was ook weer verbroken, maar werkt. Voor hoelang?

Dat het werkt zoals het hoort.
Ik betaal er tenslotte voor

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 22 januari 2013 om 12:21 geantwoord

Klant via e-mail geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door lukas1965