Klacht: Glasvezel en tv aansluiting

op 02 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Goedemiddag,

Op 21 maart 2016 heb ik mijn verhuizing aan kpn doorgegeven onder klantnummer 1122116748. Met enorme ergernis wacht ik tot de dag van vandaag op de aansluiting van glasvezel internet en een goede tv verbinding. Ik moet elke dag naar ze bellen en telkens krijg ik excuses maar geen oplossing. Steeds wordt er verwezen naar een ander team die iets moet gaan oppakken maar een definitieve oplossing doormiddel van een goede aansluiting blijft achterwege. Zojuist weer gebeld met KPN of ik als klant nu een keer geholpen ga worden maar ook nu krijg ik weer de mededeling dat ik 3 dagen moet wachten. Het probleem kunnen ze niet benoemen maar het aantal dagen wachten gaat ze prima af. Het kan toch niet dat je als klant inmiddels al meer dan een maand moet wachten op tv en internet. Ik ben nu helemaal klaar met KPN en verwacht een oplossing.

Een tegemoetkoming in de afgelopen maand dat ik geen tv en internet heb gehad. Een correctie in de factuur die ik wel gekregen heb voor de afgelopen maand en direct een glasvezel en tv aansluiting die ik op 21 maart 2016 al besteld heb bij ze.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Aarsman