Klacht: Onbeschaamde behandeling en absurde autokosten.

imi op 01 oktober 2021 over Glas.nl in de categorie Bouwbedrijven

Onlangs raampje kapot. Gebeld met Glas.nl. Zou iemand komen. Nou die kwam inderdaad. Keek, zei, dat wordt een noodoplossing, nou nee meneer want dat was niet volgens afspraak. Begon nogal agressief met zijn spullen te smijten, alsof het mijn fout was. Bleef zijn humeur op mij afreageren en heb hem toen even op zijn plaats gezet. Prettig mens dus. Daarna kreeg ik de rekening, autokosten meer dan 50 euro.
Nou is standaard voor 2021 tot 20 km 30 euro een gangbare prijs, vanaf 50 km 50 euro.
De man stond 10 minuten later voor mijn neus (kreeg van mevrouw aan telefoon te horen, dat hij eerst zou bellen, maar goed), hij was er, dus kwam zeker niet van verre. M.a.w. heb dit gemeld bij Glas.nl. Na het tweede verzoek om beantwoording bericht. Het stond zo in hun algemene voorwaarden!! Interessant. Was een spoedklus, dus heb uiteraard niet eerst uitgebreid hun algemene voorwaarden doorgenomen, maar dit is wel de moeite waard voor potentiële klanten. De 50 euro is volgens hen normaal, omdat dit niet afhankelijk is van hoeveel keer zij moeten komen voor een klus. Kromme redenering. Was uiterlijk de laatste opdracht. Schijnt nog een partner van Vattenfall te zijn ook. Goede reclame.

Als zij de rekening verlagen tot de voor 2021 vastgestelde voorrijkosten, zijnde max 30 euro. Compensatie voor onbeschaamd gedrag van hun monteur zou ook niet weg zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Glas.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Glas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door imi