Klacht: Lenzen nooit ontvangen

op 28 december 2014 over Glamouretto in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte heer/mevrouw op 12 december heb ik lenzen besteld bij glamouretto Ik heb twee paar besteld een met en een zonder sterkte.
Op 15 december ontving ik bericht dat mijn bestellingen zijn verzonden. De Lenzen met sterkte heb ik woensdag 18december ontvangen. Lenzen zonder sterkte zijn nooit aangekomen. Ik heb op woensdag 18 december een mailbericht verzonden naar glamouretto Maandag 22 december ontving ik een mailbericht dat de lenzen onderweg waren (terwijl ze volgens een eerder bericht de 15de al waren verzonden) en dat ik ze deze week zal ontvangen. Helaas ook deze week niks ontvangen. Ik vind het erg jammer want ik had de lenzen nodig voor de feestdagen. Graag ontvangen ik het bedrag retour zodat ik de lenzen elders kan kopen.

Wanneer de klacht is opgelost

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Glamouretto

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Glamouretto nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abla