Klacht: geen garantie

op 17 maart 2019 over Gjaltema impregneerbedrijf in de categorie Bouwbedrijven

omdat in mijn woning de kelder lek was. een bedrijf gezocht die dit waterdicht kon maken. hierbij uit gekomen bij gjaltema grijpskerk. het verloop van de werkzaamheden ging verder prima, tot dat na heel veel regen het water langs de gasleiding naar binnen liep. hier gjaltema op aangesproken, die wil dit wel repareren voor het normale tarief. ik ben van mening dat dit onder garantie valt. omdat ik om een waterdichte kelder heb gevraagd. ook nog aangeboden ongeveer de helft te betalen van de werkzaamheden. hier werd niet op gereageerd. dit was voor hem te weinig. al met al laat ik mijn kelder waterdicht maken door gjaltema impregneerbedrijf, als dan blijkt dat deze niet waterdicht is word dit niet gerepareerd onder garantie. bij dit bedrijf is het dus garantie tot aan de deur. voor mij nooit meer gjaltema impregneerbedrijf

vergoeding van de kosten, omdat ik de lekkage al door een andere firma heb laten repareren.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gjaltema impregneerbedrijf

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gjaltema impregneerbedrijf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rudmer86