Klacht: ‘gilette scheermesjes’ van zeer inferieure kwaliteit

op 20 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

IK had twee pakjes Mach 3 scheermesjes besteld bij Koopje Deal. Reeds na de eerste scheerbeurt merkte ik dat ze slechter waren dan de goedkoopste mesjes die ik ooit heb gebruikt. Vervolgens het tweede, derde en vierde mesje gebruikt. Hetzelfde verhaal. Ook na heel lang ‘raspen’ ; beroerd resultaat! Dit kunnen volgens mij geen echte gillettemesjes zijn.

Ik ben tevreden wanneer de mesjes van dezelfde kwaliteit zijn als de gillettemesjes die ik hiervoor gebruikt heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 20 september 2016 om 11:07 geantwoord

Beste Wim,

Wat vervelend om te horen dat de mesjes van inferieure kwaliteit zijn.
Wij hebben dit product al jaren in ons assortiment met tot nu toe vrij weinig tot geen klachten.

Het is van essentieel belang dat het product geretourneerd wordt.
Nadat het geretourneerd wordt, wordt dit product onderworpen aan verschillende onderzoeken om na te gaan waardoor de mesjes bot zijn.
De inkoop-afdeling heeft hier een specifiek traject voor.

U hoeft uiteraard niet te wachten op dit proces.
Nadat u het pakketje geretourneerd heeft, ontvangt u van ons een nieuwe zending met 8 nieuwe scheermesjes.
Gezien het feit dat wij hier vrij weinig tot geen klachten over hebben, gaan wij ervan uit dat het om een 'maandag-ochtend-exemplaar' gaat.

Ik heb u per mail een bericht gestuurd over hoe u een retour-aanvraag kunt doen bij ons.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Heeft op 20 september 2016 om 12:54 geantwoord

Bericht van Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Beste Wim, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij verkopen maandelijks duizenden scheermesjes voor de Gillette Mach3. Dit is een deal welk wij al jaren in ons assortiment hebben. Voor de zekerheid heb ik alle cijfers uit de rapporten gedraaid. Sinds 1 december 2014 tot en met 19 september 2016 hebben wij om precies te zijn 71211 scheermesjes verkocht. Hierover zijn in totaal 11 klachten gemeld over de kwaliteit. Onze inkoop-afdeling controleert de scheermesjes uitvoerig, het is echter niet mogelijk om alle scheermesjes te controleren. Vandaar dat wij u vragen om de scheermesjes naar ons te retourneren voor onderzoek. Uit coulance hoeft u niet op het onderzoek te wachten en wordt u voorzien van nieuwe scheermesjes. Aangezien 99.9% van de klanten deugdelijke scheermesjes hebben ontvangen, gaan wij in deze kwestie ervan uit dat u ook deugdelijk mesjes geleverd krijgt. Overigens heb ik het hele systeem afgezocht naar uw bestelling. Helaas kan ik uw bestelling niet vinden bij de door u opgegeven NAW gegevens. Weet u zeker dat u deze bij Koopjedeal B.V. besteld heeft? Zo ja, kunt u een retour-aanvraag doen via www.koopjedeal.nl/retourneren Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons. Mijn collega's of ik helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Sander van de Buurt Servicemanager Koopjedeal.nl E. info@koopjedeal.nl T. 0320-417539

Reactie van de melder van de klacht wimvandergun

2 maanden geleden - Wijzigen Er wordt gesteld dat er weinig of geen klachten over de mesjes zijn .Ik heb op internet al minstens drie verhalen gelezen die mijn klacht bevestigen. Dan is er toch iets aan de hand, dunkt mij. Als ik mesjes terugstuur (het waren overigens 2 pakjes) dan krijg ik wellicht mesjes van dezelfde kwaliteit terug en heb ik extra tijd en geld erin gestoken. Het me beter dat u zelf de mesjes serieus onderzoekt en bekijkt waar de fout gemaakt is. Ik ga uit van uw integriteit, maar bij de aanleverende bedrijven gaat er duidelijk iets goed fout. Verder vind ik het vreemd dat bij mijn klacht meteen 'opgelost' komt te staan voordat ik gereageerd heb.

Bericht van Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Beste Wim, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben geen wijzigingsrechten of autorisatierechten op het platform van www.klacht.nl U kunt de mesjes terugsturen naar ons. De mesjes worden direct vervangen nadat de mesjes aangeleverd zijn bij ons. De huidige mesjes die u heeft, worden extern naar een specialist verstuurd, doordat de expertise van de specialist vele malen beter is, dan onze expertise in dit product. De specialist kijkt na of het om een integer product gaat en hoe dit had kunnen gebeuren. U kunt ervan uitgaan, dat u deugdelijk scheermesjes ontvangt van ons. Ik begrijp dat u door dit voorval, geen vertrouwen heeft meer in goede mesjes. U geeft al dat u al tientallen jaren de Mach3 scheermesjes gebruikt. Wij verkopen al jaren de Mach3 scheermesjes. Evenals u, hebben wij hier vrijwel nooit klachten over gehad. (relatief gezien 11/ 71211) Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak! Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons. Mijn collega's of ik helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Sander van de Buurt Servicemanager Koopjedeal.nl E. info@koopjedeal.nl T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door wimvandergun