Klacht: Weave

op 27 mei 2012 over Gifty hair salon Groningen in de categorie Kappers

Ik heb deze hairsalon benaderd voor hairweave, ik had zelf al twee pakken haar elders gekocht en de kapster gevraagd of ik genoeg had aan twee pakken haar en dit had ik was haar antwoord. Toen ik eenmaal op de afspraak verscheen zei ze op eens dat ik niet genoeg had aan twee pakken. Waarop ik drie pakken 100% humanhair bij kocht voor 105 euro exl weave kosten van 60euro. Een dag later zag het haar er niet meer en bleek mijn inziens dat het haar van slechte kwaliteit, ik heb de kapster gebeld en haar de klacht voorgelegd haar antw was ik wil het haar zien maar ik geef geld terug. waarop ik zei dat hoeft ook niet ik wil dat je contact opneemt met de leverancier van het haar zodat hij het haar kan beoordelen en mij dan drie pakken haar vervangt. Ik ben met het haar naar de kapster gegaan zonder het haar bekeken te hebben belde ze de leverancier en zei het mankeert niks. ik heb de leverancier ook gesproken en uit gelegd dat het haar van slechte kwaliteit is en ik het haar naar hem wilde op sturen voor beoordeling, en vroeg om zijn adres en telefoonnr. Dit wilde hij mij niet geven. de kapster moest maar een foto maken van het haar en hem mailen en ik zou wel gebeld worden door hem hij vroeg om mijn telefoonnr. A.s. dinsdag 29 mei is het inmiddels een week geleden en heb op tot heden niks meer vernomen van beide partijen ook reageert de kapster niet op mijn smsjes. Wat kan ik hier tegen doen? Ook vertelde ze me dat ze eerder een klacht heeft gehad van een andere klant en ook hier heeft ze niks met de klacht gedaan. zei zegt dat het niet aan het haar ligt maar aan de verzorging van de klant. Ik heb inmiddels mijn eigen twee pakken haar in laten weaven en dat is prima haar terwijl dit haar niet eens 100% procent human hair is maar gemixt. Ik wil deze vrouw stoppen voordat ze nog meer slachtoffers maakt. En ik heb toch ook recht op de gegevens van de leverancier of zie ik dit verkeerd.

Aangezien de kapster bij voorbaat al zegt ik geef geen geld terug. Wil ik dat zei of de leverancier mij drie nieuwe pakken haar geeft en dan wel goede kwaliteit.

Alle klachten die gemeld zijn door kenjie