Klacht: geen goederen ontvangen, geen gehoor van de webshop

juweeltje73 op 26 november 2019 over giftwebshop.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 14-11-2019 heb ik een bestelling geplaatst (via de link beslist.be) bij GIFTWEBSHOP.COM
De bestelling is door mij dan ook direct betaald geweest.

Volgens de voorwaarden van de webshop, zou ik mijn bestelling binnen de 4 – 7 werkdagen moeten ontvangen, wat nog niet gebeurd is.
Ik heb deze webshop tot 2 maal toe een mail gezonden met in de eerste mail de vraag wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen. Maar helaas geen antwoord gekregen.

Ik heb uiteindelijk op 21-11-2019 een geautomatiseerde mail ontvangen waaruit blijkt dat mijn pakket verzonden is met Bpost. Op deze mail staat ook een trackingcode, maar deze is ongebruikelijk bij Bpost. Ik heb dan de webshop opnieuw een mail gezonden op 22-11-2019 met de melding dat de tracking code niet klopt.

Vandaag de webshop gebeld, want deze zou bereikbaar zijn tss 10 en 15 uur. Tot 3 maal toe geprobeerd maar steeds een automatisch antwoord. Dan maar een boodschap ingesproken met de vraag of ze even met me contact willen opnemen en ja hoor U raad het al, dat doen ze niet!
Tot op vandaag heb ik nog geen enkele mail noch telefoon, noch bestelling ontvangen van deze webshop, ongehoord !

Ik wil mijn centen terug omdat ik het product nog niet ontvangen heb.
Beter nog, ik wil het product zelfs helemaal niet meer.
Ik heb in deze webshop totaal geen vertrouwen meer in !

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over giftwebshop.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht juweeltje73

2 jaren geleden - UITEINDELIJK ONTVANGEN op 2 december 2019. Volgens de webshopwinkel 3 tot 7 werkdagen....heeft dus 12 werkdagen (of net geen 3 weken) geduurd eer ik mijn bestelling ontvangen heb. Als ik zwaar kritiek mag geven, contact met klanten is een dikke nul. Niet antwoorden op mails en antwoordapparaat van telefoon is NOT DON! Ik trek hierbij mijn conclusie, daar bestel ik nooit niets meer

Reactie van de melder van de klacht juweeltje73

2 jaren geleden - hierboven is het mijn bericht, ik begrijp niet goed hoe klacht.nl, mijn bericht ziet als een antwoord van giftwebshop.com...??

Reactie van de melder van de klacht juweeltje73

2 jaren geleden - opnieuw

Alle klachten die gemeld zijn door juweeltje73